Keski-Suomen Mänttärit kokoontuvat kesäkuussa Jyväskylässä reilun neljännevuosisadan tauon jälkeen.
 
 
Keskisuomalaiset Mänttärit olivat ensimmäisinä liikkeellä järjestäessään maakunnallisen sukutapaamisen toukokuun 25. päivänä vuonna 1986.
 
Jyväskylän Kuokkalan Korpelan talossa pidettyyn tapahtumaan osallistui hieman yli 40 keskisuomalaista Mänttäriä. Sukuyhdistystä tilaisuudessa edustivat suvun silloinen päämies, valtuuskunnan puheenjohtaja Leevi Päivärinne ja suvun johtoon silloin kuulunut Reijo Mänttäri.
 
Vihdoin 28 vuoden tauon jälkeen Keski-Suomen Mänttärit kokoontuvat maakunnalliseen sukutapaamiseen Jyväskylässä Palokan Pelimannitalossa (Saarijärventie 71) lauantaina 14. kesäkuuta kello 14–16.
 
Tilaisuuteen on lupautunut mukaan myös suvun nykyinen päämies Anssi Paasivirta.
 
Kahvitarjoilun vuoksi ilmoittautumiset Jarkko Mänttärille puhelimitse 040 586 5760 ja sähköpostitse osoitteella jamanttari@gmail.com tai Kirsti Pehkoselle sähköpostitse osoitteella kirsti.pehkonen@elisanet.fi.